Jouw Stem

0,00

Jouw Stem is een doorlopend onafhankelijk onderzoek dat de behoeften van Modern Werkenden onpartijdig in kaart brengt en openbaar maakt. Dat doen we op regelmatige basis. Waarom? Zodat we jouw belangen bespreekbaar kunnen maken bij de politiek. Daar wordt iedere Modern Werkende beter van!

Als je meedoet met Jouw Stem:

• Krijg je toegang tot de Jouw Stem online enquêtes en de uitkomsten van de onderzoeken.
  • Ontvang je de eerste periode na je inschrijving wekelijks een Jouw Stem enquête.
  • Daarna ontvang je onregelmatig verzoeken om nieuwe enquêtes in te vullen (meestal minder dan 1 keer per maand, soms vaker bij nieuwe ontwikkelingen).
  • Het invullen van de Jouw Stem enquêtes duurt nooit langer dan een paar minuten van je tijd.

Jouw Stem mag door iedere Modern Werkende ingevuld worden. Of je nu je handtekening hebt gezet, ons van informatie wilt voorzien of echt actief wilt meedoen. Wil je ook toegang tot alle voordelen van lid zijn van de Werkvereniging, schrijf je dan in als deelnemer van de Werkvereniging. Op die manier ben je automatisch aangemeld voor Jouw Stem en hoef je je niet dubbel aan te melden. Lees hier meer over deelnemer worden

Specs

Category: