Deelnemer

30,00 ( 30,00 exclusief BTW)

Als deelnemer draag jij bij aan arbeidsmarktvernieuwing die jou centraal stelt en niet je contractvorm. Jij krijgt invloed op de koers van de Werkvereniging.

Als deelnemer van de Werkvereniging:

• Kun je besloten informatiebijeenkomsten en lezingen bijwonen
  • Kun je verzekeringen en voorzieningen voor Modern Werkenden beoordelen
  • Wordt je uitgenodigd voor de algemene ledenvergaderingen van de Werkvereniging
  • Krijg je toegang tot het netwerk van alle deelnemers (in ontwikkeling)
  • Heb je invloed op de inhoud van onze kennisbank (in ontwikkeling)

Je doet ook automatisch mee aan Jouw Stem:

• Je krijg toegang tot de Jouw Stem online enquêtes en de open source uitkomsten van het Jouw Stem doorlopend onderzoek
  • Je ontvang de eerste periode na je inschrijving 1 x per week per e-mail een Jouw Stem enquête
  • Daarna ontvang je onregelmatig verzoeken om nieuwe enquêtes in te vullen (meestal minder dan 1 x per maand, soms 2 x per week bij relevante actuele onderwerpen)
  • Het invullen van de Jouw Stem enquêtes duurt nooit langer dan een paar minuten van je tijd

Je betaalt € 30,00 deelnemerscontributie per jaar via automatische incasso.

Deelnemer zijn van de Werkvereniging is een officieel lidmaatschap van de Werkvereniging zoals beschreven in onze statuten. Wil je niet deelnemen aan de Werkvereniging maar wél gratis meedoen met Jouw Stem? Ga dan naar het Jouw Stem aanmeldformulier.

Specs

Category: