BrightPensioen 4.7/5 (3)

4.7/5 (3)
5/5 (3)
brightpensioen.nl

BrightPensioen is ervan overtuigd dat duurzaam beleggen meer rendement voor hun deelnemers en een betere toekomst in het algemeen oplevert.

“BrightPensioen is er voor iedereen die zijn of haar pensioen zelf moet regelen. Of je jezelf nu ZZP’er, ZP’er, freelancer, DGA of ondernemer noemt: voor jouw pensioen kun je bij ons terecht. Maar ook als jouw werkgever niets aan pensioen doet, ben je bij ons aan het juiste adres.”
Bron: brightpensioen.nl

Beoordeel deze voorziening

Responses

1. Dat moet wel fiscaal / wettelijk worden gefaciliteerd. Zelfstandig ondernemers hebben meer flexibiliteit nodig bij het opzij zetten (en weer opnemen) van spaargeld. Het doel is dat hun inspanningen uiteindelijk steeds meer geld opleveren, maar tussentijds hebben zij geld nodig om voorinvesteringen te doen om een project te kunnen financieren of om tijdelijk minder te werken (ziekte, arbeidsongeschiktheid, zwangerschap, zorgtaken, economische crisis).

2. Heldere voorwaarden, deelnemen in het fonds dmv mede-eigenaarschap, veel mooie overzichtjes, flexibele inleg mogelijk – passend bij wat je kunt missen.