SharePeople 4.9/5 (3)

5/5 (3)
4.7/5 (3)
5/5 (3)

Dé voorziening bij arbeidsongeschiktheid voor ondernemers en zzp’ers, aldus SharePeople.

“Samen zorgen voor inkomen bij arbeidsongeschiktheid. SharePeople is een jong, sterk groeiend netwerk van ondernemers en zzp’ers. We helpen elkaar om beter te ondernemen én geven elkaar een inkomen bij arbeidsongeschiktheid. Zonder tussenkomst van een verzekeraar.”
Bron: sharepeople.nl

Beoordeel deze voorziening

Responses

1. SharePeople is een oplossing voor alle Modern Werkenden. Je kunt -zelfs als je weer in loondienst gaat- gewoon mee blijven doen (maar dat hoeft niet). Of je een dag in de week of fulltime ondernemer bent, maakt niet uit. Je beschikt over je eigen geld en kunt maandelijks uitstappen. SharePeople gaat een stapje verder dan alleen een voorziening bij ‘arbeidsongeschiktheid’ regelen: De meeste deelnemers gebruiken onze voorziening om hun pensioen mee aan te vullen, vooral via BrightPensioen (maar dat hoeft niet).

2. Een netwerk van zzp’ers en ondernemers die elkaar helpen bij ondernemen en bij ziekte of arbeidsongeschiktheid. Bij ziekte is er een arbodienst bij betrokken die kan begeleiden en adviseren bij vragen hoe werk met de gezondheidsklachten te combineren.